TUFF DAG PÅ JOBBET

Idag var det rikigt tufft på jobbet. Idag var det hela fyra barn som hade hittat till förskolan. Vi hade som tur var i förväg delat upp vårt arbetspass så att vi alla 6 "fröknar" inte skulle behöva vara där samtifigt och stirra på varandra så jag jobbade 10-14. Väldigt skönt om jag får lov att säga det. Imorgon är det röd dag och förskolan är stäng, då är jag hemma och myser med mina tjejer. På torsdag blir det nog lite mer fart igen på jobbet hoppas jag och det kanske är lite fler barn som är tillbaka ifrån sina jullov igen.
 
Christian är iväg med flickorna tillsammans med en kompis på ett lek och bus land så när jag kom hem var det väldigt tyst och skönt här hemma. Vad passar väl då bättre än att sätta sig och plugga lite till provet nästa vecka. Senare blir det väl ett träningpass med kan jag tänka mig. 5 dagen utan socker...Still going strong (not)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback