Sommarlov

Idag var det sista dagen på förskolan för Emilia. Vi hämtade henne alla tre på eftermiddagen och Emilia fick ge sina fröknar var sin avskedspresent. Tänk att nu har jag och flickorna sommarlov i mer än 2 härliga månader. Medans stackars pappa Christian ska jobba fram tills Agusti då även han har lite semester. Men fram tills på tisdag är han fortfarande pappaledig.
 
Efter att vi varit och hämtat Emilia åkte vi direkt och åt mat på Max och åkte sedan vidare till Bushuset i mölndal. Barnen hade jätte roligt men det kändes väldigt litet och pluttigt jämfört med Leos lekland som vi var på förra veckan. Men flickorna var nöjda iallafall och det är huvudsaken. Emilia åkte som en galning i den snabba rutschkanan och Ella ville inte vara sämre utan åkte i mitt eller Christians knä. Som vanligt utan att röra en endaste min. Helt allvarlig, Inget skratt eller gnäll utan helt dödsallvarlig. Men sedan ville hon åka om och om igen. Så man får väl anta att hon tyckte att det var roligt iallafall.
 
Igår var det äxen precis 2 månader kvar tills vår Grekland resa. Vi längtar verkligen ihjäl oss och ser fram emot denna redan väldigt mycket. Ska bli helt underbart! På tal om resa fick jag hem idag min nya bikini som jag beställt. Så nu är vi redo för sol, bad och massa god mat. 
 
Imorgon är en mycket stor dag. Min lillebror tar studenten! Spännande.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback