Den här bruden asså

Ja vart ska man börja? Ellas stora kärlek. Mamma! Hon är så mammig så jag vet ibland inte vart jag ska ta vägen. Det räcker att hon ser mig så kommer hon krypandes i full fart efter mig med sitt gnällande ljud typ "ta upp mig" "bär mig". Om Christian håller henne och jag går förbi här hemma börjar hon gråta och sträcker sig efter mig och skriker tills jag till slut ger mig och tar henne då blir hon knäpptyst på direkten. Extra jobbigt blir det på kvällarna när hon blir trött då är det verkligen bara mamma som gäller. Ingen får natta henne förutom jag annars skriker hon som en galning tills jag kommer och då blir hon givetvis tyst med en gång. En väldigt bestämd dam som vet vad hon vill och det är mamma just nu hon vill ha hela tiden 24 timmar om dygnet. Visst kan det vara mysigt till en viss del men ibland har man inte åtta armar som man kanske önskar att man hade. Speciellt när det finns en liten stora syster här hemma som oxå vill ha sin mamma för sig själv ibland. Man får glädja sig över att det förhoppningvis bara är en period just nu som dom har i denna åldern och att det kommer att sluta snart. För denna trötta mamman kommer snart att bli alldeles gråhårig.
 
 

Kommentarer
Alexandra säger:

mina barn är med jätte mammiga fortfarande får typ gömma mig vid nattning ibland för ser dom mig är det bara mamma som gäller😜

2014-09-24 | 09:13:17
Bloggadress: http://lifeoftuvan.blogg.se
Kajsa säger:

Hej Hanna vad kul att du har börjat blogga lite mer igen . Jag tänkte kolla om du har några tips på motivation till träning? Jag ser att du verkar träna för fullt hur ofta tränar du och vad kör du pass eller går du på gym? Kan du i så fall berätts vad du brukar träns? Sen är jag lite nyfiken blir det några med barn för dig? ;) kram

Svar: Tack tack! Det som motiverar mig är att jag känner mig piggare, starkare och gladare efter att jag tränat. Det är min lilla grej där jag får lite "egentid". Sedan blir man alltid mer motiverad när man ser resultat och känner sig starkare. Jag tränar mest på gymmet, crosstrainer och olika maskiner och vikter. pass blir det bara ibland. Kram!
Mina popcorn

2014-09-25 | 05:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback