Zombiemode

Idag har vi haft en riktigt slappardag här hemma. Jag och tjejerna har varit själva och när Emilia var borta sina 5 timmar på förskolan låg Ella och jag i soffan och lyssnade på musik och hade det mysigt tills vi båda somnade. I nästan 2 timmar sov Ella och sen var det dags att hämta storasyrran på förskolan. Även hon var trött när hon kom hem så vi satt och tittade lite på film, flickorna badade tillsammans, Emilia somnade på soffan framför tvn en stund, vi målade lite, flickorna badade igen. (Om Emilia får bestämma så vill hon bada 7 gånger om dagen). Det har varit en riktigt sån dag idag då man gått och längtat och bara räknat ner timmarna tills att klockan ska bli kvällen så att man äntligen kan få lägga tjejerna och sedan få gå och lägga sig själv. Men såklart när de väl sover kommer man ju på att man har 100 bättre saker för sig och så lägger man sig ändå på tok för sent och så är man en walking dead även dagen efter. Imorgon är det iallafall fredag och det är vi väldigt glada för. Hoppas nu att Ella låter mig sova lite längre på morgonen imorgon också. Nästan så att jag hade kunnat betala någon lite för att få sova en morgon utan att bli väckt. Men men så ser mitt liv ut just nu för tillfället.
 
 

Kommentarer
Maria säger:

Men hur söta är dom inte då? Dom verkar ha så kul ihop :)

2014-11-07 | 22:55:52
Bloggadress: http://emjay1.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback