Mysdag

Idag när Emilia var på dagis passade Ella och jag på att sova i några timmar mitt på dagen. Hur underbart är det inte att kunna göra det då? Får passa på nu när Ella fortfarande är så liten och gillar att sova mycket. När vi hämtade Emilia på dagis berättade dom att Emmi tydligen vägrat att sova på dagis idag och iställlet somnade hon här hemma i soffan 18.30 redan och jag var väldigt glad och hoppades på en lugn och skön kväll med massa egentid och "Ellamys". Men tyvärr sket det sig då Emilia efter bara en timma kommer upp hur pigg och utvilad som helst. Så nu sitter jag här i soffan med två vakna tjejer. Egentid my ass. Snart kommer Christian hem från jobbet och då kanske det blir lite ordning här hemma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback