Hej och hå

Jag lever, vi alla lever och vi alla mår bra. Det är oftast full rulle här hemma och då är det ibland svårt att hinna eller orka med att blogga. I måndags gick Christian på tre underbara veckors semester så då tänkte jag att jag skulle ta tag i mitt bloggande igen. Det har hänt väldigt mycket sedan sist jag skrev så jag tänkte så småningom lägga upp lite inlägg om vad som hänt under denna tid (nästan två månader) då jag har vilat ifrån datorn. Samtidigt som jag kännt att jag inte prioriterat bloggandet just nu så tycker jag att det är väldigt roligt ändå att hålla igång skrivandet och att även sedan kunna gå tillbaka och själv titta på vad man gjort och vad som hänt i livet. Så nu kör vi igen.
 
Nu ska Christian och jag lägga våra flickor för natten, (inga som alls riktiga rutiner nu när det är sommarlov ifrån dagis) sedan blir det till att kolla på några avsnitt av serien The walking dead när flickorna äntligen somnat. Egentid är verkligen något man vekligen inte kan få för mycket utav när man har två små här hemma.
 

Våra små flickor växer så att det knakar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback