Friday

Idag åkte Christian iväg igen för sitt "helgspass" fredag-måndag och Emmi och jag får klara oss själva igen i några dagar. Så vi började med att när jag hämtat henne på förskolan åkte vi direkt till Mc Donalds och köpte Happy Meal. Emilia jublade bara vi svängde in på parkeringen och hon såg mc donalds skylten. Emilia åt och var väldigt nöjd, men jag var ännu nöjdare som slapp laga mat. Win win situation.
 
 
 
Efter att vi glupskat i oss våra hamburgare och pommes åkte vi hem till Emilias momor, morfar och morbror och slappade i några timmar. Det blev en del mys i soffan vilket passar oss utmärkt en fredagkväll. Vi åkte hem vid 19-tiden redan då Emilia började bli trött och även hennes tjocka mamma. Så nu ligger vi hemma i sängen och Emilia har sovit sedan 1 timma tillbaka redan och jag tänkte bara slita mig från datorn och göra detsamma. Härligt att sova tidigt ibland och vakna pigg och utvilad. Imorgon ska vi på kalas!
 
Nya generationens familjemys med Ipad och Iphone
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback