Dagens

Igår gick jag och la min 21.30 redan och somnade direkt. Riktigt tråkigt en fredagskväll men jag orkade verkligen inte hålla mig vaken. Så Christian och Emilia fick roa sig uppe själva en stund innan Emilia kom och kröp ner brevid mig i sängen. Imorse vaknade vi pigga och glada strax innan 9 vilket inte händer för ofta (ja att vi vaknar så "tidigt"). Vi tog med oss täcke ut i soffan och gjorde iordning frukost och fortsatte morgonmyset framför tvn. Sedan gick vi en sväng till Allum och köpte lördagsgodis och en ny mössa till Emmi att ha på dagis. När Emmi somnade passade jag och Christian på att gå och äta sushi. Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt och inte gjort speciellt mycket. Riktigt skönt emellanåt.
 
Emilia är en lika stor godisgris som sin mamma!
 

Kommentarer
rememberthiis.blogg.se säger:

gott med sushi :)

2014-01-18 | 22:14:47
Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback