Beställt ny barnvagn

Nästan lika glad och lycklig som över våran nya fin bil är jag även för vår nya barnvagn som vi beställde i förra veckan. Innan hade vi en helsvart Teutonia Cosmo till Emilia som vi varit jätte nöjda med som nu ska säljas men nu behöver vi en större syskonvagn istället. Så nu har jag fått beställa min "drömvagn". Vi har beställt en Bugaboo Donkey Duo. Tyvärr är den lika svindyr som den är fin men som tur är har jag världens snällaste och mest underbara sambo som lät mig bestämma barnvagn helt själv utan att lägga sig i. Det blev en svart liggdel och sittdel till bebisen eftersom att vi inte tagit reda på könet och kände att svart funkar alltid, sedan fick Emmi en rosa sittdel så jag tror vagnen kommer att bli jätte fin. Tänk att en barnvagn kan göra en så lycklig. Det trodde man inte för några år sedan. Anledningen till att jag valde just denna vagnen var att det är så himla många mammor, bekanta och vänner som rekomenderat denna vagnen för att den är bra och smidig. Nu hoppas vi på att vi ska hinna få den innan bebisen kommer men skulle den inte göra det så överlever vi nog de första dagarna utan barnvagn. Nu vill jag bara att det ska bli vår så att jag kan gå ut och promenera länge, länge väldigt länge med min nya fina barnvagn och mina två små guldklimpar.
 
 

Kommentarer
Jessica säger:

Bästa vagnen! Vi är supernöjda med vår!

Svar: Ja jag minns att bl.a. du rekommenderade denna för ett tag sedan till mig på instagram! =D ja jag hoppas vi blir nöjda!
Mina popcorn

2014-01-14 | 21:47:59
Bloggadress: http://www.lawendelgoteborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback