Köksrenovering

Förra året fick Emilia ett leksakskök ifrån Ikea utav sin mormor och morfar i julklapp. Detta kök har hon lekt flitigt med sedan dess och älskar att laga mat till oss andra i familjen. Jag har länge sagt att jag skulle vilja måla om det i en lite roligare färg eftersom att jag tycker det ser lite tråkigt ut. Ett år senare alltså nu i veckan fick vi äntligen tummen ur och åkte iväg för att köpa lite färg och annat som vi skulle ha till köksförvandlingen. Hela måndagskvällen satt Christian och jag och målade och grejade och när Emilia kom hem från förskolan på tisdagen stod hennes nya fina kök och väntade på henne i hennes rum. Gissa om hon blev glad. Nu har stumpan finare kök än mamma och pappa! Så nu jädrar lagas det mat som aldrig förr här hemma.
 
Såhär ser alltså köket ut när man köper det ifrån Ikea.
Detta blev reultatet efter lite färg och trix.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback