Laddar

Barnen sover, Christian är på jobbet och jag sitter/ligger i soffan med en kopp te. Härligt som bara den. Inte ofta det är såhär tyst hemma hos oss. Imorgon ska Emilia till förskolan igen efter 2 månaders ledighet. Själv laddar jag inför en långpromenad med mamsen. Vi ska gå hemifrån mig här i Partille in till stan (centralen) och sedan ta bussen tillbaka. Vi räknar med att promenaden kommer att ta oss ungefär 2 timmar. För övring har jag kommit igång riktigt ordentligt med träningen igen vilket känns hur skönt som helst. Är ute och powerwalkar eller springer nästan alla dagar i veckan. Nu snart tänkte jag även börja köra igång på gymmet oxå. Men nu när vi haft så bra väder har det inte alls kännts speciellt lockande att ställa sig inne i ett varmt och svettigt gym när man kan träna och motionera utomhus. Men snart är sommaren slut och då jädrar finns inga ursäkter. Härligt är det iallafall att vara igång igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback