Ny vecka nya tag

skolan går bra, känns fortfarande lite ovant bara med allt just nu. Lämna Emilia på dagis tidigt på morgonen, ta bussen till skolan där man ibland känner sig som ett stort frågetecken gällande det mesta, jag är mest glad om jag hittar till rätt byggnad eller sal som vi ska vara i under våra olika lektioner och sedan skynda sig hem för att hämta på dagis och sedan göra alla "vardagliga" sysslor samtidigt som man ska försöka hinna plugga på det, vilket inte alltid är det lättaste speciellt när Christian är borta 3 dygn på jobb eller när det helt plötsligt finns så himla mycket bra att titta på på tv. Idag kom i alla fall mina skolböcker jag beställt på nätet för över 1000-lappen till denna kursen som sträcker sig (bara) fram till 1 oktober, sedan är det nya böcker som gäller till nästa kurs. Nu förstår jag vad folk menar med fattig student. Helt sjukt egentligen. Finns böcker att låna på skolbiblioteket men det är inte så värst roligt när man märker att man är nr 13 i kö på en bok som man behöver typ nu. Men nu kan jag i alla fall sitta hemma och läsa mina böcker i lugn och ro efter det att Emilia somnat och att jag sett klart mina 20 olika program/serier som helt plötsligt blev så himla mycket roligare att följa sedan jag börjat skolan...
 
Wish me good luck, det kan jag verkligen behöva.
 

Kommentarer
skruffs pappa säger:

Aaa börja läs o sluta kolla på den fattiga medium som tror han kan tala med alla spöken haha

2013-09-09 | 23:41:35
skruffs pappa säger:

Aaa börja läs o sluta kolla på den fattiga medium som tror han kan tala med alla spöken haha

2013-09-11 | 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback