Lång helg

Det blev en lång "ledighet" åtminstone ifrån bloggandet. Jag har massor att skriva om och en hel del av bilder men tyvärr så hade vårt internet kilat vidare medans vi var på semester i Danmark. Så sedan vi kommit hem har jag inte kunnat blogga från min dator där alla bilder ligger och jag är alldeles för lat för att alltid blogga från min mobil. Det blir bara småinlägg då och det är inte riktigt samma sak. Men imorgon kommer Christian hem ifrån jobb och ska då hämta ut en ny internetdosa som ligger och väntar på att bli uthämtad på Willys som vi beställt. Typiskt att den är skriven i hans namn annars hade jag kunnat hämta ut den redan igår när den kom. Aja det är bara för mig att bita ihop en dag till. Imorgon kommer det iallafall bilder från vår semester och mycket annat. Idag blir det en hel dag med hemmastudier och jag har precis kommit hem efter lämnat en väldigt glad tjej på dagis.
 
Usch vad svinigt kallt det är nu på morgonen! 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Spännande! Hoppas ni haft det bra på semestern!

2013-09-26 | 11:34:50
mummu säger:

hjälp vad stor hon ser ut....
<3

2013-09-26 | 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback