Första dagisförkylningen är här

Jaha då var den här! Emilias första dagis förkylning som alla varnat oss för. Jag är glad för att vi hann gå klart inskolningen bara. Hela denna veckan har hon fått stanna hemma ifrån förskolan och antagligen resten av veckan med. Idag kommer min mamma direkt efter att hon slutat jobbet vid 13 tiden och tar med sig Emmi hem till sig så att jag kan åka till skolan och hinna gå på sista lektionen åtminstone. Tur att man har henne som kan ställa upp när det krisar sig. Det känns verkligen inte roligt att missa något i skolan såhär tidigt men det jag missar idag är en föreläsning, och den spelar dom även in och lägger ut på skolans webbsida så att man kan se den hur många gånger man vill. Så jag får se den senare ikväll hemma på datorn när Emilia somnat. Det går lika bra det.
 

 

Kommentarer
Camilla säger:

Krya på sig lilla pluttan!

2013-09-05 | 12:54:00
Bloggadress: http://mammatilltresmatroll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback