Måste få skryta lite..

Men idag har jag varit riktigt grym. Christian skulle träna på gymmet med en kompis som är Personlig tränare och lära sig massa nytt om träning. Under tiden gick Emilia och jag på promenad i det fina vädret. Det blev en riktig långpromenad på 1,5 mil. Emilia somnade efter 20 min och sov resten av promenaden på 2,5 timma. (Duktiga Emmi) När vi äntligen var hemma igen skakade det i benen och jag är fortfarande helt slut i kroppen. Men det känns så jävla skönt och nu kan man ha fredagsmys och äta gott med gott samvete.  
 

Kommentarer
Maria säger:

Hej vart har du köpt din keps?

Svar: Hej! Den är köpt i en Keps affär som heter N-Store här i Göteborg.
Mina popcorn

2013-05-11 | 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback