Kvällspromenad

Ikväll blev jag helt plötsligt väldigt sugen på att gå ut och promenera. Christian var inte lika sugen så han och Emilia fick stanna hemma. Jag fyllde min mp3 med massor av ny bra musik och gick ut på en riktig långpromenad, samma runda som sist på 1,5 mil. Denna gången gick det lite fortare när jag slapp ha med mig barnvagnen. Oh herre gud vad skönt det känns när man kommit hem och är helt mör i benen. Finns inget bättre än att ta långa promenader nu på våren/sommaren, frisk luft, rensa huvudet och världens bästa träning om man frågar mig.
 

Kommentarer
Kia säger:

Hej Hanna :-) jag är en utav dina nya följare och jag har fastnat för din fina blogg. Är det bara promenader som gäller för dig när du tränar eller varierar du det med något annat? Vad är det för app du använder dig utav när du är ute och promenerar? Jag tänkte höra vad du rekomenderar om man vill tappa några kilo? Du har verkligen dröm kroppen efter en graviditet då din dotter fortfarande är så liten hur gör du? Hoppas på svar och tack för en bra blogg och inspirerande . Kram Kia

Svar: Hej Kia. Det var många snälla ord. Tusen tack vad glad jag blir. =) Jag tränar på gym också sedan ibland om jag inte har barnvakt eller sambon är hemma blir det promenader med barnvagnen. Jag har en app som heter Runkeeper som räknar ut hur långt man gått, hur snabbt, hur många kalorier man bränner osv. Kanonbra =) Jag äter ganska onyttigt själv om jag ska vara ärlig, men jag tränar 3-4 dagar i veckan och det räcker för mig. Tusen tack för din fina kommentar. Alltid lika roligt att höra =) Kram på dig
Mina popcorn

2013-05-13 | 01:35:14
Tant Moushi säger:

Lövely Boushi! Way to go!! Lägg gärna över den nya musiken i mappen till majj på ditt skrivbord hihih så får jag även mer musica next taaajm!! :D <3

Svar: Alltid babe!! <3 Ska fixa massa nytt till bilen tills nästa fredag!! TAGGA =)
Mina popcorn

2013-05-13 | 08:57:20
skruffs pappa säger:

Gryyyym e du :-D <3

2013-05-13 | 10:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback