Klädkällaren

Idag åkte Emilia och jag tillsammans med mamma och pappa till nya klädkällaren i Bohus. Emilia sov hela vägen dit i bilen men när vi väl var framme var det full rulle igen. Köpte vita strumpor till Emmi som jag letat efter länge. Verkar vara väldigt svårt att hitta annars till fickor, allt ska vara rosa, lila eller rött med massa blommor eller nallar på. Vad hände med helt vita vanliga strumpor som går att matcha till allt? Idag hittade jag i alla fall 3-pack strumpor för endast 10 kr. Riktigt kap. När vi åkte hem somnade Emilia i bilen igen och vaknade inte förens nästan 2 timmar senare. Så nu har jag en väldigt pigg sketonge som ligger vaken här bredvid i sängen och pillar mig i håret. Ska bli intressant att se när hon somnar ikväll. Vem vet jag kanske somnar först.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback