Frisörbesök hos Graham

Idag var dagen äntligen kommen som jag väntat på så länge, Sofia hade fixat en tid till mig hos hennes frisör Graham som ligger vid Domkyrkan inne i stan. Jag har försökt att göra mig ljusare i håret nu sedan en tid tillbaka och gjort slingor i två olika omgångar men fortfarande känt mig lite gul-orange i tonen och väldigt mörk i hårbotten fortfarande och inte varit nöjd. Så idag var det dags för tredje besöket fast denna gången hos Sofias duktiga frisör Graham som hon rekommenderat varmt för att göra ytterligare en omgång slingor. Graham la slingor i folie och som han lät sitta i ett tag och sedan efter vi sköljt ur dessa la han även i en eftertoning i håret som skulle dämpa mina gul-orangea toner ännu mer. Den eftertoningen gjorde verkligen susen. Jag blev direkt väldigt mycket ljusare än var jag vart innan och är verkligen supernöjd med mitt nya ljusare hår. Dock kunde han skippat att locka håret på mig efteråt då jag alltid gillar att platta håret, kände mig lite som Hulda 95 när jag gick därifrån med både ny hårfärg och frisyr. Men färgen är verkligen kanon nu och det är ju det viktigaste. Graham rekommenderas varmt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback