Fika på stan

Efter att jag varit hos tandläkaren åkte jag direkt in till stan med min bedövade mun för att möta upp min gamla arbetskamrat Kicki. På väg i bilen ringde jag och varnade henne så att hon inte skulle bli rädd och tro att jag fått en stroke utan bara blivit bedövad i hela högersida mun när hon skulle se mig. Vi gick och åt mat på en salladsbar bredvid saluhallen där dom har världens godaste sallad. Det var väldigt längesedan jag och Kicki sågs sist så vi hade hur mycket som helst att prata om och ta igen. Lite skvaller ifrån jobbet är alltid roligt att få nu när man är hemma och mammaledig. Fina Kicki och hennes Robin ska även bli föräldrar i December och det blev en del prat om bebis/barn. Lika roligt varje gång någon man känner ska få bebis! Det bästa som kan hända en här i livet. Det var verkligen jätte roligt att träffas och tjöta om precis allt och inget.
 
Världens bästa Kicki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback