Underbara unge

Idag började vi morgonen med att gå upp klockan 8. Christian hade redan åkt till jobbet och jag gick upp och ringde vårdcentralen för att få en jourtid till mig själv. Jag fick en tid klockan 10 redan och Emmi följde med tillsammans med sina nya vagn som jag köpte till henne igår på Ullared. Gårdagens absolut bästa köp. Nallen fick snällt åka med. Besöket hos läkaren gick väldigt fort och efteråt gick vi direkt till apoteket och sedan vidare till Ica för att köpa med oss färskt bröd som vi skulle ha till frukost som vi skulle äta hemma hos pappa ute i solen på altanen. Direkt efter frukost blev Emmi sugen på att bada som vanligt, så pappa tog fram den nya vattenspridaren som mamma köpte igår på Ullared till Emmi så att hon kunde få leka, i sin nya baddräkt. Gissa vart den är köpt? Jo Ullared. Tjatigt. Emmi tyckte i alla fall att det var väldigt roligt och sprang fram och tillbaka och tjöt av skratt. Det slutade senare med att även jag hoppade igenom vattenspridaren för att inte smälta i värmen på altanen. Nej jag ska inte klaga. Jag älskar verkligen värmen! Senare kom även resten av familjen hem så vi stannade kvar till kvällen.
 
Smidig som ett kylskåp.

Kommentarer
Lise säger:

Du verkar vara så fin mamma... Så det är inte konstigt att Dockan njuter av livet.

2013-06-04 | 08:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback