Mycket på G nu

Idag är det exakt 10 dagar sedan vi kom hem ifrån vår resa i Turkiet. Vi har umgåtts med våra familjer, vänner och bara tagit det lugnt och vilat upp oss ordentligt. Christian har börjar jobba igen och vardagen är mer eller mindre tillbaka till det normala igen. Väldigt mycket som händer just nu känns det som. Christian har bl.a. börjat jobba extra på ett nytt jobb, ett ungdomsfängelse strax utanför Göteborg. Vilket han verkar tycka är väldigt roligt och spännande och själv får man höra en del sjuka historier när han kommit hem från sina arbetspass. I måndags var Emmi och jag på inskolningssamtal på Emmis dagis och fick lite information om inskolningsveckan som börjar i mitten av augusti. Nu är det snart dags för våran lilla prinsessa att bli en stor tjej och börja på dagis. Hjälp hur ska jag klara mig utan henne på dagarna?! Imorgon är Christian iallafall ledig och vi ska iväg och titta på en större lägenhet här i Partille. Ska bli spännande.
Som sagt mycket på gång nu.
 
 

Kommentarer
Veronica säger:

Spännande! Det är roligt när det händer grejer :) Mina tjejer skolas också in i augusti, kommer kännas konstigt! Vad är det för lägenhet ni ska titta på?
Kram

2013-06-30 | 08:18:07
Bloggadress: http://lifeasveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback