Inflyttningsfest / Födelsedagsfest

Igår var det dags att fira att Anna blivit 26 år ung!Men även att Anna och Diego flyttat in i sin nya fina lya tillsammans. Emilia sov hos farmor och farfar så att både Christian och jag kunde festa till det. Det blev en stor fest med massor av folk, musik mat, tårta och massvis med dricka. Träffade massa gamla vänner som man inte träffat på ett bra tag vilket alltid är extra roligt. Alla verkade ha väldigt trevligt och det blev en mycket lyckad kväll/natt.
 
 
 

Kommentarer
Sara säger:

Hej Hanna du är så himla fin tack för en underbar blogg, tänkte höra vad dina örhängen är köpta? Och den mascaran du har är det någon du kan rekomenderar? Om jag vilken är det? Kram

Svar: Hej tack så jätte mycket! Örhängena fick jag i present men tror att dom är ifrån MQ. Jag använder max factor false lash effect mascara och masterpiece även den från Max factor. Jag gillar dom väldig mycket. =) Kram
Mina popcorn

2013-06-10 | 01:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback