Dag 5

Igår var vi ute vid havet igen. Emilia hade med sig sina nya sandleksaker som hon lekte med så fint på stranden. Massor av solskydd och vatten hela tiden. Känns nästan som om det blir varmare och varmare för varje dag som går. Igår kväll åkte vi även in en sväng till Alanya och shoppade lite. Hade förväntat mig att försäljarna skulle vara riktigt jobbiga och försöka dra in en i butiken osv. (då jag minns från mina tidigare gånger i Turkiet för några år sedan) men jag hade fel, denna gången var dom var riktigt trevliga och hjälpsamma och man fick gå runt själv i lugn och ro och ville man ha hjälp var det bara att hojta till. Det blev en riktigt trevlig och mysig kväll istället med lite shopping. Sedan åkte vi hem och tittade på film i sängen, Wreck it Ralph, en väldigt roligt och bra animerad film. Emmi somnade men både Christian och jag gillade den. Nej nu är det dags att bege sig till hotellfrukosten och nästsista dagen innan hemgång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback