Dag 1 i Finland

Idag sov vi länge, hade nog kunnat sova ännu längre om det inte vore för att vi fick besök utav 2 av mammas bröder och min mammas systers man på morgonen när vi låg och sov med munnen öppna på våra madrasser ute i vardagsrummet med våra supersnygga nattlinnen vi fått låna utav mummu. HOT! I alla fall det vara bara till att traska upp, vi åt frukost och sedan gick vi en promenad till "centrum" och köpte lite grejer i mataffären. På eftermiddagen var vi bjudna hem till en av våra morbröder på fika. När vi kommit hem åt vi middag och sedan gick vi ut på en promenad i ösregnet, när vi kom hem pisseblöta blev det bastu och undertiden gjorde mummu pannkakor. Känns som vi inte gör annat här än äter hela tiden och jag känner mig som barba mamma. Vi blir verkligen bortskämda här (och feta).
 
 

Kommentarer
skruffs pappa säger:

Hon verkar ha sina finska bastu gener iallf ;-D

2013-07-16 | 23:43:52
skruffs pappa säger:

Saknar mina 2 nördar! <3

2013-07-16 | 23:45:00
Diego säger:

Hahaha, bilderna i bastun är priceless, knodden verkar vara i himmelriket :-D

2013-07-18 | 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback