STOR DAG IDAG

Om någon skulle ha sagt till mig för typ två år sedan att jag en dag skulle ljubla och bli alldeles lycklig av att någon skitit så hade jag nog bara garvat åt han eller henne. Men idag är en lyckans dag. Emilia bajsade på pottan för första gången. Efter bara tredje gången som hon sitter på pottan så skiter hon. Det är pappa flicka det! Så glad som både jag och Christian blev efter detta har vi någon aldrig blivit över en brun korv förut. Vi klappade händerna och ljublade så grannana måste ha undrat om Emilia lärt sig att hjula eller något här hemma. Nej men hon har skitit för första gången på pottan och för oss är det ungeför lika stort! Våran duktiga Emilia!
 
Vi tjejer kan faktiskt göra två saker samtidigt!
 

Kommentarer
Camilla säger:

Duktig flicka!! Haha skönt att det är fler an vi som klappar händerna och jublar av sånt! hihi!

2013-01-06 | 09:43:22
Bloggadress: http://mammatilltresmatroll.se
skruffs pappa säger:

Och det bästa va, den luktade inte ens ;-D haha

2013-01-06 | 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback