PÅ EN SEKUND FÖRÄNDRADES VÅRA LIV

För 1 år sedan den 31a Januari klockan 01.39 kom hon. Vårat allt, vårat liv, vårat hjärta, våran lilla tjej, våran fina Emilia. På bara en sekund förändrades vårat liv helt och hållet. Från att bara varit vi 2 var vi helt plötsligt 3. På bara 1 sekund så blev man verkligen vuxen på riktigt. Världens häftigaste och mäktigaste känsla som inte går att beskrivas i ord, en liten människa som vi skapat, vårat kött och blod, hon var bara vår. Våran egna lilla människa. Den bästa dagen i mitt och Christians liv, tror inte att någon av oss hade kunnat föreställa sig hur mycket kärlek man kan ha för en liten människa man precis träffat. Vi bara svävade på moln och jag minns att jag tänkte flera gånger för mig själv, "shit jag är mamma nu, Christian är pappa, detta är våran dotter!" Världens underbaraste känsla.
 

Kommentarer
skruffs pappa säger:

Bästa dagen någonsin! Obeskrivlig känsla! Grattis till dig min skruff på 1 års dagen! <3 LOVE U

2013-01-31 | 02:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback