FÖR EXAKT ETT ÅR SEDAN...

Var jag ca. 35 kg?!?! tyngre än vad jag är idag (nej jag skojar inte) och såg ut som en vätskefylld padda! På den tiden var jag stor som en buffel, smidig som ett kylskåp och behövde hjälp med att både ta på och av mig mina skor/strumpor. Då var vi två stycken här hemma som bara längtade och längtade efter att få se vår lilla bebis så otroligt mycket och tyckte att dagarna gick så himla långsamt. På den tiden var jag helt sten säker på att lilla Emilia som låg där inne i magen var en liten pojk, för det hade jag drömt om så många gånger. Även Christian trodde på en liten kille. På den tiden visste vi inte att det istället var världens finaste lilla prinsessa som låg där inne och väntade på att få komma ut exakt 2 veckor senare. Den bästa dagen i mamma och pappas liv! Värt varenda extra kilo!
 

Kommentarer
Mummu säger:

Det där var inte bilderna då det var två veckor kvar.... Ska jag lägga ut några????

Svar: Haha nä jag tänkte att allmänheten skulle behöva slippa se dom! Dom kanske vill behålla synen...
Mina popcorn

2013-01-17 | 19:05:24
Camilla säger:

Va 35 kg?? oh shit! Jag tycker inte alls du var så stor när du var hög gravid, tyckte din mage var perfekt och nog den finaste gravid mage jag sett!

Svar: Oj tack det var snällt sagt. haha jo men det stämmer! Jag gick upp så mycket! ;) haha
Mina popcorn

2013-01-17 | 20:13:09
Bloggadress: http://mammatilltresmatroll.se
skruffs pappa säger:

Min hot mamma :-) <3

2013-01-18 | 00:10:48
Moster säger:

yes we know, du var svinfet, men varför gräver du dig på muffen på bilden? sånt håller man för sig själv!

Svar: Sen när sitter muffen på magen?! Ida har du glömt berätta något om dig själv eller...?
Mina popcorn

2013-01-18 | 15:56:54
Bloggadress: http://moaidaamanda.blogg.se
Emelie Babunovic säger:

Lik fin då som nu!

2013-01-20 | 22:19:38
Bloggadress: http://undermyumbrella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback