FÖR EXAKT ETT ÅR SEDAN...

Så var man inte så himla fräck. Vid denna tiden förra året åkte Christian och jag in till förlossningen på Östra sjukhuset och vi båda var nog både spända, nervösa och lite rädda på samma gång. Mina värkade hade börjat tidigt på morgonen runt klockan 04 redan och efter ha gått hemma med värkar i nästan 10 otroligt långa timmar och klockan blivit runt 14 på eftermiddagen ringde vi in till Östra och fick klartecken om att vi kunde åka in. Vid 14.30 när vi kom fram fick vi ett rum på förlossningen där vi fick tillbringa resten av dagen/kvällen. Både jag och Christian var höga som hus utav all lustgas som vi nästan "slogs" om och vi hade så jädra roligt där mitt i allt det jobbiga och skrattade åt precis allt. Efter många många jobbiga, plågsamma, smärtsamma men sammtidigt väldigt roliga timmar föddes våran efterlängtade lilla prinsessa. Jag minns det som om det var igår! Den bästa och finaste och jobbigaste dagen i våra liv! Men så himla värt det!
 
Magen 1 vecka innan Emilia föddes

Kommentarer
skruffs pappa säger:

Aaa den bästa dagen i livet! <3 JÄVLIGT rolig med :-)

2013-01-30 | 20:56:35
Emelie Babunovic säger:

Tiden går så himla fort!! Ouff lustgasen kommer jag sakna kan jag säga dig!!

fina magen också :-)

PUSS

2013-01-30 | 22:44:29
Bloggadress: http://undermyumbrella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback