DET NYA ÅRET

Invigningen av det nya året blev väldigt lugnt. Emilia var den enda av oss som hade energi och var i gång hela kvällen fram tills ungefär tjugo minuter innan klockan blev 00.00 då hon somnade som en stock på soffan. Så vi satt inne allihopa vid tolvslaget. Ingen orkade gå ut för att se på fyrverkerierna. Vi satt kvar framför tv och slappade i våra mjukiskläder istället. Runt 1 gick vi upp och la oss, min bror sover borta inatt så jag och Emilia sover i hans rum och nu har jag precis pratat med Christian i telefon en bra stund och nu är jag så trött att mina ögon nästan går i kors så nu blir det att släcka ner och lägga mig bredvid mitt lilla troll som redan ligger och snarkar sedan långt tillbaka.
 
Emilia vid 12 slaget. Partypinglan.

Kommentarer
Moster säger:

partybruden!

2013-01-02 | 09:03:20
Bloggadress: http://moaidaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback