Nu börjar det dra ihop sig

Samtidigt som vi är mitt uppe i inskolning på förskolan osv så pirras det ändå lite i magen när jag tänker på att om exakt 7 dagar ligger jag antagligen i sängen nu och är lite smånervös inför morgondagen. För nästa onsdag den 28e är det äntligen dags för mig att börja skolan. Det blir första gången för mig i skolbänken på över 7 år sedan. Men jag är mer taggad än någonsin och vill bara börja nu med detsamma. Förra veckan var vi inne i stan och shoppade lite skolgrejer till mig, jag stod och velade fram och tillbaka hur länge som helst ang. vilken kalender jag skulle köpa, vilken färg, vilken storlek. När jag äntligen bestämt mig visste jag inte vilken av alla jädrans kollegeblock jag ville ha, pennor jag ville ha eller vilket pennfodral. Stora problem! Tillslut (efter ca 1 timmas velande inne på Akademibokhandeln) fick jag lite skäll av Christian att "det spelar väl inte så himla stor roll?! Ta något nu bara". Men jag fick köpt allt jag skulle ha och nu fattas bara en bra skolväska att ha alla mina fina nya skolgrejer i. Jag är i alla fall taggad till tusen! Detta ska bli så grymt roligt!
 
 
 

Kommentarer
Ida Johansson säger:

varför har du sudd och pennvässare när du har bläckpennor? crazy siz.

Svar: För att om du tittat liiiite till höger så ser du ett helt paket med blyerts med...daaaaah!
Mina popcorn

2013-08-24 | 22:05:52
Bloggadress: http://lchfmedida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback