VÄRLDENS BÄSTA TJEJ

Emilia är inne i en sån härlig period just nu. 1 år och 2 månader gammal är hon och helt underbar. Hon garvar åt precis allt. Man kan skoja med henne och hon skrattar ihjäl sig. Hon börjar även att säga massa ord nu även om vissa ord låter helt konstigt men hon vet och vi vet i alla fall vad hon menar. Titta, där, napp, pappa, mamma och aj är några av orden hon kan säga. Känns som det händer något nytt varje dag och vi blir hela tiden förvånade när hon gör vissa saker som vi inte trodde att hon skulle fatta. Tex. om vi säger till henne "Emilia hämta dina skor vi ska gå ut" då går hon och hämtar sina skor. Man har ju hört föräldrar säga att det bara blir roligare och roligare ju äldre barnen blir, men det har jag svårt att föreställa mig eftersom att jag tycker denna perioden är helt underbar. Vi skrattar här hemma hela tiden, jag och Christian garvar åt Emilia och Emilia bara garvar för att vi gör det. Härligt!
 
Världens härligaste unge! Hon verkar ha fått sin mammas dåliga humor i alla fall.
 

Kommentarer
Tant Anna säger:

Hahahahaha!! Jag har en exakt likadan bild på dig någonstans!!! Du vet den gången vi hade gymmat på life hahaha jag dör!

2013-04-06 | 06:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback