Latmasken är tillbaka

Igår var dags för mig att ta (släpa) mig tillbaka till gymmet efter nästan 4 veckors vila. Började för 1 månad sedan med att jag och Emilia blev sjuka med ont i halsen och förkylning som höll i sig i mer än en vecka, sen var Chistian iväg mycket på jobb och då prioriterar jag inte träning utan är självklar hemma med Emilia istället, sedan var det bara av ren lathet som ja undvek gymmet. Jag var verkligen inte motiverad det minsta. Finns inget värre än att "komma igång" igen efter att ha latat sig alldeles för länge. Men jag måste erkänna att gud vad skönt det har varit att slippa träningen. Jag har ätit massa godis och annat gott och inte brytt mig om träningen alls. Men igår kände jag att det var dags igen efter den långa vilan och körde även tidigt nu imorse innan Christian skulle iväg till jobbet igen. Så nu känns det härligt att vara igång igen och att man är taggad och sugen på nytt.
 

Kommentarer
skruffs pappa säger:

Aaa nu jävlar hanna kör vi! Måndag ska vi börja med träningen hemma med som planerat. Så nu e det dags :-)

Svar: OM vi ska! :D
Mina popcorn

2013-04-21 | 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback