Tröttisar

 
Mina 2 korvar ligger och sover så jag passar på att sitta lite vid datorn och ha lite mys med lite popcorn och te. Det blev en sväng till Frölunda torg förut, inte för att vi behövde något utan bara för att vi inte orkade sitta hemma en hel dag utan att börja klättra på väggarna. Men det har ändå blivit en del shopping till lilltösen denna veckan. Det går nästan inte att gå in på barnavdelningarna i affärer utan att hitta något som man bara "måste" ha! det finns ju så otroligt fina och söta kläder speciellt till flickor. Här är en del av veckans shopping.
 
Jacka på H&M för 149 kr
 

Zipjacka från Lindex 129 kr. Mössa H&M 2 pack 59 kr
 
Idag på Frölunda torg hittade vi ett par rosa "uggs" från H&M 79 kr
 
 Min trötta familj!
 

Kommentarer
Darksess säger:

Så söt :D

Svar: Tusen tack! :)
Mina popcorn

2012-09-09 | 09:31:45
Bloggadress: http://www.darksess.com
Ego-mami säger:

så sockersött :D
dem uggsen köpte jag till lillen med , så fina!

2012-09-11 | 13:36:28
Bloggadress: http://egoqueen.blgog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback