Morfarmys

 
Idag var det egentligen tänkt att jag och Emilia skulle gått till öppna förskolan. Emilia har ju som sagt varit lite snorig nu i några dagar men jag tänkte att vi ändå skulle ta och gå dit eftersom vi verkligen behöver komma ut lite. Men efter att vi ätit frukost och Emilia började blåsa snorbubblor ifrån näsan då kände jag att lite måtta får det vara så vi hoppade det denna gången. Kanske inte så himla roligt om man blir hatad utav alla mammor där för att min unge har snor i hela ansiktet. Så istället bestämde vi oss för att åka hem och hälsa på pappa som oxå var hemma och snorade. Emilia fick bada i mormor och morfars badkar som hon älskar. Men det var extra roligt att ställa sig upp i badkaret hela tiden. Lillskiten börjar bli stor.
 

Kommentarer
Moster säger:

sitter hon och pruttar på den bilden där nere i mitten eller? :O

2012-09-20 | 08:25:26
Bloggadress: http://moaidaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback