Egentid

 
Christian tog med sig lilltjejen och åkte hem till Pari & Karolina och hälsade på så jag är hemma alldelles själv vilket inte händer allt för ofta längre (läs aldrig) Så vad passar jag på att göra då när jag kan göra precis vad jag vill och har lust för? Jo självklart så tvättar jag, städar och lagar mat. Tråkigt som bara den med det måste göras det med! Nu är jag strax färdig då ska jag lägga mig i soffan och göra absolut ingenting för det förtjänar jag nu.
 
Våran Prinsessa var inte riktigt sig själv imorse jag hoppas inte att hon håller på att bli förkyld eller nått.
 

Kommentarer
Skit I det du säger:

shit vad sööt! :D

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Mina popcorn

2012-09-16 | 15:06:38
Bloggadress: http://dextras.blogg.se/
Emelie Babunovic säger:

Lillpluttan <3 Hoppas hon håller sig frisk!

2012-09-16 | 17:19:54
Bloggadress: http://undermyumbrella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback