Mysigt värre

 
Emilia bara sover och sover nu när hon inte är riktigt frisk. Idag vaknade vi vid 8.30 och gick upp och åt fruskost och lekte lite, redan vid 10 blev hon trött och somnade om igen och sov ända fram till kl 12 och då tror väl ni säkert att jag har passat på att fått en massa gjort här hemma. Men nej Emilia har legat och sovit i min famn i 2 timmar så jag har inte fått något gjort överhuvudtaget för varje gång jag lägger ifrån henne så vaknar hon och är ledsen. Men vem kan klaga över att ha en såndan här ängel sovandes i knät, inte jag!
 
 
 
 

Kommentarer
Emelie säger:

Sötnos! Hoppas hon blir frisk fort <3

2012-10-11 | 23:07:22
Bloggadress: http://undermyumbrella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback