Firande

 
Idag var vi i stan och firade min födelsedag tillsammans med min familj. Vi åt mat på Jensen´s Bofhus som var hur gott som helst. Där fick jag present av familjen, fick ett kuvärt med en lapp i där det stod att jag skulle bli bjuden på spa med lunch och få valfri behandling tillsammans min mamma och syster. Verkligen en välbehövlig present och jag ser redan fram emot detta ska bli så himla roligt. Jag har aldrig varit på spa (om man inte räknar med "spahotell" som man bott på utomlands, men det är nog inte riktigt samma sak) så det ska bli extra spännande att testa på. Av min kära sambo och dotter fick jag en resa. Vi ska åka till London någon gång i December/Januari beroende lite på hur det ser ut på Christians jobb och när han kan ta ut lite pappadagar. En annan sak jag ser grymt mycket fram emot för där har jag heller aldrig varit. Spännande att ha så mycket roligt att se fram emot och jag kunde inte ha fått bättre presenter! Är helnöjd verkligen! Så min födelsedag har varit grym!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback