Våran lilla skrutt

 
Emilia vakande förut och var lika go och glad som alltid. Ingen feber. (än iallafall) Men efter någon timma blev hon ledsen och trött och hade väldigt svårt att komma till ro. Men nu sover hon äntligen igen och jag hoppas hon sover hela natten nu och vaknar glad och pigg imorgon! Våran lilla korv har varit så duktig idag!
 
Sedan måste jag få passa på att skryta lite om vilken underbar sambo jag har! Finaste Christian kom hem med jättefina blommor till mig och Emilia när vi hade kommit hem från Finland häromdagen. Emilia har världens bästa pappa och jag har världens underbaraste kille! Vi älskar dig!! ♥
 
 

Kommentarer
Emelie säger:

Lilla snuttan pussa henne från oss <3

Vilken fin bukett ni fick, fina Christian!

2012-07-10 | 21:14:37
Bloggadress: http://undermyumbrella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback