TRÄNING DAG 1

Idag var både jag och Christian på gymmet och tränade. För min del var det första gången på säkert 3 månader. Emilia hade vi lämnat hos farmor och farfar. Jag är så jädra dålig på att komma igång med min träning. Jag vill jätte gärna börja komma igång ordentligt men samtidigt är jag skit dålig på att prioritera träningen nu efter att man fått barn. Jag har redan gått ner alla mina graviditetskilon för längesedan så därför känns det mindre viktigt att gå till gymmet. Men samtidigt vill jag träna eftersom man blir piggare och mår så bra av det och det skadar ju inte att bli lite "fastare" i kroppen. Så nu har jag iallafall bestämt mig, skulle egentligen börja lagom till det nya året och ha som nyårslöfta (vilket jag brukar ha varje år) att börja träna ordentligt men va fasen jag kör igång redan nu istället. Varför inte? Så idag var dag 1. Får hålla tummarna att detta håller nu med och ska verkligen kämpa. Tur jag har Christian här hemma som tjatar på mig och ger mig dåligt samvete ifall jag inte orkar och försöker slippa undan. Lätt för honom som älskar att träna. Jag hatar att träna. Men så jävla härligt när man ser resultat! Så nu är jag redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback