SÖMNTUTA

Ligger vaken i sängen sedan en halvtimma tillbaka och myser med Emilia som fortfarande ligger och sover tungt. När Emmi var nyfödd fram tills att hon var ca. 3 månader sov hon fram till 12-13 varje "morgon" bara hon fick lite mat där emellan. Nu för tiden brukar hon vakna allt mellan 10-12. Men snacka om att vi har blivit bortskämda här hemma jag menar det är nog inte många som har det så bra. Vissa barn vaknar ju alltifrån 5-7 på morgonen. Kan man vara människa om man tvingas upp så tidigt?! Hade inte jag varit iallafall. Detta passar mig perfekt då tidiga morgonar är det absolut värsta jag vet speciellt nu på höstern och vintern när det är så mörkt och kallt ute då kan man ligga nergosad i sängen hela dagen! Nä om man skulle försöka ta sig upp och packa iordning lite för vi tänkte åka hem till mamma. Christian jobbar ända fram till tisdag nu. Känns som en evig evighets tid men det är bara att bita ihop för sedan är han ledig i 11 dagar! Så vi ska nog klara oss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback