SJUKLING

 
Här hemma har vi en sjuk liten tjej. I lördags var Christian och jag på inflyttningsfest hos en nära vän till Christian och hade lämnat Emilia hemma hos farmor och farfar. När vi sent på kvällen hämtade hem henne så på väg från bilen upp till våran lägenhet spydde Emilia på hela sin och min jacka. Vi skyndade oss upp och tog av alla nerspydda kläder och tog på Emilia pyjamas och la henne i sängen, tog ungefär 1 min så spydde hon igen så Christian fick byta lakanet och jag tog med mig Emilia in till badrummet för att ta av pyamasen och ta på en ny. Någon sekund senare fick jag världens fontänspya över hela mig, min tröja, mina jeans hela mitt hår, tom. i min bh hade jag spy, hela badrumsväggen, golvet och skötborden var nerspytt. Så det var ju bara för oss två att ta av allt och hoppa in i duschen. Jag tror klockan var 03.00 när vi väl var i säng och stackars Emilia somnade som en stock och jag var fortfarande i chocktillstånd. Att en sån liten kan spy så otroligt mycket. Som tur är har Emilia inte spryt något mera sedan dess och är redan på bättringsvägen. Nu är vi bara hemma och myser och vilar hela dagarna tills vi mår bra igen.
 
 
 

Kommentarer
Camilla säger:

stackars liten då! Hoppas hon mår bättre nu!

2012-12-03 | 20:35:44
Bloggadress: http://mammatilltresmatroll.se
Moster säger:

Lilla pluttan <3

2012-12-04 | 10:04:54
Bloggadress: http://moaidaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback