KLÄ GRANEN

Idag var jag och Emilia hemma hos mamma och pappa och skulle hjälpa till att klä granen. I år har vi själva ingen gran här hemma eftersom vi är rädda att Em ska göra sönder kulorna och skära sig eller att vi får skrika jajja bajja hela dagarna tills vi tappar rösten och det tålamodet har nog varken jag eller Christian. Så vi nöjer oss med att hjälpa mamma och pappa klä granen. Det var jag och lillebrosan som skulle få äran att klä den, men när vi nästan var klara så tyckte mamma den inte var tillräckligt fin så hon och pappa gjorde om alltihop själva. Okej så jag suger på att baka, enligt min mamma var mina lussekatter de fulaste hon någonsin sett, och sedan är jag tydligen helt värdelös på att klä julgaranar med. Jag skyller på det fula pyntet dom hade istället.
 
 

Kommentarer
Mummu säger:

Granen måste kläs med känsla!!!!
Snygg bild på pappa och mig på slutet....

2012-12-23 | 08:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback