JULDAGARNA

Varit lite dålig uppdatering nu under jul och det är helt enkelt för att jag har haft bättre saker för mig. Nä men vi har verkligen passat på att umgås med våra familjer och bara tagit det lugnt och njutit utav julen. På juldagsmorgonen åkte vi hem till min familj och åt tomtegröt (risgrynsgröt) med saftsoppa till frukost som är lite av en tradition vi har varje juldagsmorgon.
 
 
 
Igår var vi hemma hos Christians familj en stund på eftermiddagen. Christians syster Annelie hämtade flera kartonger uppe på vinden med kläder som Felicia hade när hon var i Emilias ålder/storlek som vi fick titta igenom och ta med oss hem. Det blev en hel del kan man ju lugnt säga! Nu behöver Emilia verkligen inte frysa ihjäl om det fortsätter vara kallt i vinter.
 
 
 
Sedan får vi inte glömma alla fina julklappar som Emilia fick utav tomten på julafton. Hon har lekt flitigt här hemma de senaste dagarna och verkar jätte nöjd med allt hon fått. Hon fick bla. Massor av fina kläder, böcker, film, pengar & massor utav roliga leksaker. Så nu har hon verkligen att sysselsätta sig med en bra tag framöver! Tack snälla tomten för allt fint!
 

Kommentarer
Emelie Babunovic säger:

Åhhh hon fick en rody-häst/åsna :-D Och massa annat fint ser jag :-D!

2012-12-29 | 23:29:39
Bloggadress: http://undermyumbrella.se/
Moster säger:

hoppas hon gillar sin nya flodhäst som hon fick av tomten! ^^

2012-12-30 | 21:58:40
Bloggadress: http://moaidaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback