FAMILJEN JOHANSSON

Idag vi hemma hos min familj på middag. Vi åt lasagne och efteråt blev det en hel del lussebullar. Som vanligt när vi är hemma hos mina föräldrar så vill Emilia bada i deras badkar. Hon har lärt sig att klättra upp för trappan och krypa in i badrummet och ställa sig vid badkaret. Vem har hjärta att säga nej då. Så bada fick hon och var så nöjd. Resten av kvällen slappade vi bara o soffan framför tv, pappa och Abbe visade lite bilder ifrån deras fotbollsresa i Manchester som dom var på nu i helgen. Mamma var igång med att sticka sin typ 15e mössa till Emilia.När vi kom hem så passade jag på att rensa bland Emmis kläder. En hel del som hon vuxit ut eller som man aldrig använder. Så nu finns det massa plats för nytt. Vill shoppa loss till henne på mellandagsrean på Zara! Får se om pappa Christian känner likadant.
 
Emilia hade sin första "toffs" i håret idag ever! Den löjligaste toffsen jag sett någonsin med 10 hårstrån max. Men snart (hoppas jag) kan jag sätta hårspännen och toffsar i Emmis hår. Åh som jag längtar!

Kommentarer
Emelie säger:

Hallegoooo sicken fin toffs!!!!

2012-12-22 | 23:57:43
Bloggadress: http://undermyumbrella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback