ENSAMMA

Nu är vi ensamma igen. Christian åkte till jobbet för en stund sedan och kommer inte hem förens på onsdag förmiddag igen. Tur att dagarna går så himla fort och ännu bättre är ju att när han väl är ledig från jobbet så är han det flera dagar i sträck. Vi får så mycket tid tillsammans här hemma att göra saker ihop, så himla underbart! Så vi ska verkligen inte klaga fast vi saknar pappa när han är borta.

 

Man får inte glömma att pussa på djuren. Vi borde skaffa skydd till våran Ipad som tål bebisdrägel, fall, slag mm.
 

Kommentarer
TheBeauty säger:

Omg, din blogg är så himla fin!! Besök gärna min - thebeauty.blogg.se och lämna en snäll kommentar. Skulle verkligen uppskattas! Gör gärna länkbyte också, kommentera min blogg om du är intresserad! Ha en fortsatt trevlig eftermiddag. Kram!

2012-12-10 | 16:12:26
Bloggadress: http://thebeauty.blogg.se
blogiz säger:

Din blogg är verkligen så braaaa! Vilken söt bebis:-) besök gärna min blogg, blogiz.blogg.se, kram:-)

2012-12-10 | 21:58:22
skrutts pappa! säger:

FööÖööörisiktig med ipaden älskling!!!

Besök gärna min blogg :-P

2012-12-11 | 15:56:44
skrutts pappa! säger:

FööÖööörisiktig med ipaden älskling!!!

Besök gärna min blogg :-P

2012-12-11 | 21:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback