ÅRETS SISTA DAG

Idag har vi firat sista dagen på året 2012 genom att fira Emilia som idag blir hela 11 månader gammal. Tänk vad tiden går fort om 1 måndag är mitt lilla hjärta redan 1 år! Vi firade detta på Triumf glass i Partille med massa glass, te och kaffe. Ikväll blir det väldigt lugnt jag och Emilia är kvar hemma hos mamma och pappa och ska vara här ikväll och fira in det nya året medans Christian jobbar tills imorgon. Mamma ska göra tre rätters middag och min syster kommer oxå hit lite senare. Min lillebror ska iväg på nyårsparty hos en kompis. Det blir en lugn kväll precis som vi vill ha den. Några nyårslöften har jag inte direkt tänkt ut. Får fundera på det lite under kvällen, brukar ändå inte vara speciellt bra på att hålla dom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback