Prästsamtal

Precis hemkomna ifrån kyrkan. Vi har varit och träffas prästen som ska döpa Emmi nästa söndag och gått igenom lite om hur själva dopet kommer att gå till. Jag var lite skeptisk redan innan för att jag tänker mig alltid att präster och "kyrkfolk" är på ett speciellt sätt (fördomar jag vet) men jag måste faktiskt erkänna att jag blev positivt överraskad. Prästen som heter Frank var mycket trevlig och lättsam och allt kändes väldigt avslappnat. Vi ska ha 3 dopsånger och vi har väl bestämt oss för 2 än så länge. Så är det någon som har bra tips på fina doppsalmer så kom jätte gärna med förslag! Efter samtalet tog vi vägen om Partille sushi och köpte med oss lite hem och gissa vad det blir ikväll!?

 

 

 

Jajamensan ikväll blir det godis i mängder! Ibland får man skämma bort sig själv!

Kommentarer
Moster Ida säger:

Inte alls avundsjuk. Varken på sushin eller på godiset! snyft SÅ DET SÅ!

2012-04-19 | 18:29:57
Emelie säger:

Åh gud så gött! Vi får äta sushi, EFTER galan ;-)



2012-04-20 | 22:12:05
Bloggadress: http://undermyumbrella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback