Körkortet

Idag är det exakt 6 månader sedan som jag tog mitt körkort och som jag fyllde 24 år! En av de bästa dagarna i mitt liv. Japp jag tog mitt körkort på min födelsedag (liten risk man tog där om man hade misslyckat med uppkörningen, hade kanske inte blivit den ballaste födelsedangen) Men OM jag var lycklig! Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Jag minns att jag ringde mamma och pappa och grät av lycka, och när Christian plockade upp mig utanför trafikverket efter uppkörningen så fick jag köra hem med musiken på högta volym! Härlig dag! Tror inte jag har tagit bussen/spårvagnen en enda gång sedan dess, fast jag lovade mig själv att jag inte skulle ta bilen överallt. Opps! Men livet blir bara 100 gånger så mycket enklare när man har bil och körkort! Hade inte kunnat tänka mig att inte kunna köra idag! Speciellt när man ska ta sig runt med en liten bebis överallt. Så tack fina Christian att du stod ut att övningsköra med mig fast jag trodde att jag kunde bäst själv, och tack till världens bästa föräldrar som betalade hela kalaset! TACK till er!!

♥ I love mitt körkort!! ♥






Kommentarer
Emelie säger:

Åh grattis!!!!

2012-04-21 | 18:28:42
Bloggadress: http://undermyumbrella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback