Hemma igen

Det var verkligen jätte trevligt på återträffen! Superkul att se alla små bebisar! Emmi kändes jätte stor jämför med de andra barnen. Eftersom att hon är född först av de andra bebisarna i gruppen och det skiljer sig flera veckor på en del av dom. Tiden går så grymt fort och man minns knappt att hon varit så liten för inte så längesedan. Emilia skötte sig iallafall utmärkt och var glad hela tiden tills hon somnade och sov tills vi skulle hem. Vi alla ska tydligen få träffas nu som grupp på en av de öppna förskolorna här i partille på tisdagar nu 6 gånger i rad . Så det ska bli roligt så att man kan fortsätta att hålla lite kontakt med de andra mammorna i gruppen.

Nu är vi iallafall hemma igen och jag och Emmi sitter och myser tillsammans i soffan och äter popcorn (iallafall jag) och bara gottar oss. Senare ikväll måste jag rensa min garderob om jag hinner (läs orkar.) Mycket som man aldrig använder och som bara hänger där som man lika gärna kan göra sig av med och förhoppningsvis fylla på med lite nytt så småningom. Nu ska jag och Christian alldelles strax titta på en ny serie som börjat som heter Alcatraz som går på 4an. Väldigt spännande måste jag säga.




Kommentarer
Emelie säger:

Va roligt att ni hade trevligt :-D



Va fin headern blir :-D



PUSS

2012-04-17 | 13:51:49
Bloggadress: http://undermyumbrella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback