Danstjejen

Idag var det dags för 5e danstillfället för Emilia (redan). Veckorna bara flyger iväg. Emilia vill fortfarande absolut inte att jag ska vara med och dansa så jag får sitta snällt i omklädningsrummet och vänta. Som tur är går Emilias kusin Felicia i samma dansgrupp så jag har sällskap av Christians syster som oxå får gömma sig i omklädningsrummet under lektionerna. I slutet av varje lektion är det "uppvisning" av Knatteskutt låten och alla barnen dansar för oss föräldrar. Emilia har redan lärt sig hela dansen och är hur duktig som helst. Jag är så otroligt stolt över henne och är så glad över att hon får göra det hon älskar mest av allt, att dansa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback